Proč E85?
Cena E85 23 - 25Kč/litr
Zvýšení výkonu o 10-15%
Není nutný zápis do technického průkazu
Nulová silniční daň pro podnikatele, kteří využívají firemní automobil (v platnosti od 1. 1. 2009)
Nízká pořizovací cena
Bez nutnosti přídavné nádrže
Rychlá montáž (s naprosto minimálním zásahem do vozidla)
Snížení emisí CO2 až o 70% (vozidlo po úpravě odpovídá normě EURO4)
Možnost jezdit do podzemních garáží
Po montáži není již potřeba žádný pravidelný servis naší ethanolové jednotky vozidla
Možnost tankování jak Ethanolu E85, tak i klasického ropného benzínu Natural 95 (nevadí ani směs benzínu N95 a E85).
Neškodí motoru!
Ethanol nemůže motoru nijak ublížit vzhledem k tomu že hoří chladněji než benzín a díky tomu vlastně zvyšuje životnost motoru. Proto části motoru jako ventily, písty, hlava a jíné jsou vystaveny nižšímu teplotnímu namáhání, méně se rozehřívají, a díky tomu tvoří méně karbonu a usazenin. Ethanol má také čistící schopnosti a proto části jako trysky, pumpa, vedení jsou udržovány stále v čistém stavu
http://www.youtube.com/watch?v=HuOs1yap8mU
Ethanol není korozivní!
Velmi často se Ethanol zaměňuje s Methanolem. Methanol korozivní je, Ethanol NIKOLIV. Ethanol je na tom zcela stejně jako ropný benzín. Korozi jako takovou způsobuje voda, nikoliv palivo. Etanol vodu jímá - tedy ji rozpouští. Za předpokladu, že nebyla voda v nádrži před nalitím etanolu, nebude tam ani poté, naopak - bude jí méně, neboť se postupně rozpustí v palivu a zmizí při spálení směsi.
Ethanol neničí těsnění a hadičky!
Tedy pokud nemáte veterána s korkovým těsněním. Přesto u vozu které byli vyráběny v 70.tých letech min. století se doporučuje prohlédnout celé palivové vedení. U vozidel z 90.tých let již příliš nebezpečí nehrozí. V té době se již používali hadičky ze silikonu, gumy a neoprénu.
Nastartuje i v zimě!
Ano, nicméně v závislosti na kvalitě paliva – Ethanol, stejně jako třeba nafta, se dodává v letní a zimní variantě. Pokud tedy natankujete v zimě letní směs, může se vám stát že motor chytne tzv. až napodruhé. Vlastnost Ethanolu je taková, že se rozhoří až v trochu teplém válci a ideálně v kruté zimě nechte po nastartování motor krátce zahřát. Díky naší přídavné řídící jednotce si navíc nastavíte přepínačem Léto/Zima optimální nastavení, pro studené starty v zimě.